...................................................................

A Nossa Língua é Internacional

Pesquisar neste blogue

sábado, 22 de maio de 2010

Leite [Feiraco]

Leite Galego, segundo a publicidade da própria marca 'ÚNICA empresa que SEMPRE envasa leite GALEGO'. Podem-no mirar na sua web, também em galego. Para além disso é umha cooperativa, cousa que, persoalmente, me anima a comprar este produto frente a outros.



O leite FEIRACO tem-no todo: cooperativa da Galiza que vende leite galego e, ao que nos interessa, etiquetado em galego.



Fui à cozinha pola manhã pra tomar um café com leite, acordei-me do couso este (a.k.a. blogue) e tirei-lhe umhas fotos ao Tetra Brik -que nom sei por que agora se deu em chamar Tetra Pak-.



3 comentários:

  1. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderEliminar
  2. Parabéns pelo novo blogue!!
    É uma boa ideia ;) Eu pensava que ias fazer um blogue coas cousas que vas mercando (Imperdível e demais...)

    Houve um tempo no que Feiraco era "Leite de Galiza" ;)
    Eu creio que o de chamar-lhe "Tetra-Pack" é um rolho de marketing, para identificar a marca com o produto (já que neste caso o produto é mais conhecido que a marca).

    Nem é o mesmo um consumidor, nem um consumidor responsável, nem um consumista ;)

    ResponderEliminar
  3. Gho! Menos mal que passou algum por aqui! :D

    Obri ifrit :)

    ResponderEliminar