...................................................................

A Nossa Língua é Internacional

Pesquisar neste blogue

sexta-feira, 21 de maio de 2010

Apresentaçom

Olá! :)

Apresento-me. O meu nome é Suso, ainda que na rede sou mais conhecido polo pseudónimo de Galegoman. Já tenho feito vários blogues, cada qual mais abandonado :D
O único no que tenho um pouco de actividade nos últimos tempos quase se limita a copi-colar
artigos que considero interessantes, é este. Também tenho um canal no YouTube, é o já o terceiro ou quarto, cousas da censura política que pulula polo tubo, mais eu sou teimudo e sempre pensei que para distribuir informaçom e ideias se chega a mais gente polos médios maioritários.

Há já bem tempo descobri chuza!, projecto que acaparou a maioria do meu tempo na net nos últimos anos. Entrei lá, como quase todos, discutindo com os ali presentes :D no meu caso porque criticavam os colorinchos do meu myspace XD

O bom desse site é a possibilidade de interactuar com mais galegos que pululam pola rede, e fruito dessa interaçom é que nasce este novo projecto com o objectivo de desmentir um dos maiores mitos do galeguismo e, do meu ponto de vista, umha 'causa' com bem pouco sentido na que se perde um esforço que seria bem mais útil noutros âmbitos nos que o galego sim está verdadeiramente discriminado.

E qual é essa causa 'inútil'? (até certo ponto oighan, nom se me alterem tampouco). Pois o tema da etiquetagem de produtos em galego.

Os que me conhecem, ainda que seja bem pouco, sabem bem da minha firme postura de rejeitar o choromiquismo galaico... e Galiza está inçada de choromicas. Todo o puto dia a chorar: que se nom há isto em galego, que se nom há o outro em galego... e eu venha a CONSUMIR produtos etiquetados em galego.

Por isso foi que elegi este nome para o blogue das opções possíveis, agradecendo muito a colaboraçom dos demais, e mui especialmente a de ifrit por todas as suas aportações e conselhos (o mal é que eu nom controlo tanto disto da informática como ele) -e galeguzo pola sua disponibilidade-, o senhor chimpin sempre me pareceu um tipo formal e com a cabeça assentadinha, polo que a sua escolha foi o puxom final para esta escolha que já me tirava bastante. | P.S.- E o comentário de Gelo já foi a guinda do pastel :D

Se bem eu sou conhecido como esquerdoso -em realidade acho que já fui mais do que sou... ou descobri que existem outros caminhos melhor asfaltados para chegar ao mesmo lugar- nunca lhe vi o aspecto negativo ao consumo, responsável ou mesmo caprichoso de quando em quando.

Existem cousas às vezes tam extremamente óbvias que já nem reparamos nelas. Eu, graças ao chuzeiro Socram, reparei um dia em algo óbvio: TODOS SOMOS CONSUMIDORES. Vivemos na sociedade do consumo, que potência o consumismo, bombardeiam-nos com publicidade lá onde estejamos. Ante algo tam quotidiano como comprar cousas, é óbvia a importância para os galegos de que esses produtos venham etiquetados em galego... e entom é quando o galeguismo institucional -e nem só-, chora.

Existe polo tanto o mito na Galiza de que nom há quase-nada em galego, e eu vou demonstrar que isso é umha mentira como a catedral de Lugo -abaixo o centralismo compostelão! :D-.

Começa pois, a aventura deste blogue, que inauguro cortando umha fita multicolor: verde, amarelo, azul, branco e vermelho, as cores das bandeiras brasileira, portuguesa e galega -os países lusófonos mais capitalizados/consumistas, e também da ikurrina, que merece umha mençom especial nisto da etiquetagem em galego.

Sem comentários:

Enviar um comentário