...................................................................

A Nossa Língua é Internacional

Pesquisar neste blogue

sexta-feira, 11 de junho de 2010

Máquina de lavar roupa

'Máquina de lavar roupa' é o correcto nome em galego do que todos chamamos 'lavadora', pois umha lavadora é umha mulher que lava (e um lavador um homem que lava), mas bom... eu no meu dia-a-dia chamo-a lavadora também :D

Aqui vos apresento a lavadora que tenho na casa.



Como se pode ver é umha máquina de lavar normal, como a que todos temos na casa. É da marca Fagor, que, corrijam-me no caso de me equivocar, mas penso que é umha marca basca. E penso-o porque nos seus electrodomésticos, no tema da língua, tem a mesma ideologia que Eroski - e porque o seu principal publicista é o enorme cozinheiro Karlos Argiñano-. E como segue essa mesma linha, pois mesmo o colante para indicar o programa a segundo o tipo de roupa está em galego.



E, por suposto, os menus também estám em galego.

1 comentário: