...................................................................

A Nossa Língua é Internacional

Pesquisar neste blogue

sexta-feira, 11 de junho de 2010

Colcha

Ontem fui ao El Corte Inglés da Corunha de compras, e entre outras cousas comprei esta colcha para a minha cama... para que nom canseis de ver tanto a que tenho de cor amarelo :D



Já sei que ninguém mira a etiqueta dumha colcha, eu tampouco, mas bom, tinha a câmara a mão e saquei-lhe um par de fotos para que se veja que a até a etiqueta dumha colcha está também em galego.



P.S.- Com o que fiquei surpreendido, para bem, foi que fui atendido em galego por toda a gente que me atendeu... e isso no El Corte Inglés de Compostela resulta normal, mas no da Corunha para mim era bem comum ver cousas como que o vendedor te atendera em castelhano e falasse em galego com seu companheiro.

Sem comentários:

Enviar um comentário